Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-08-30

Frukoststund på jobbet

Har köpt hit lite frukostmaterial till jobbet, bra att ha vid cykelpendling och när jag är "tidseffektiv" på morgonen. Gött så här på förmiddagsfikat.

Klent med bloggande igår, inget alls faktiskt. Saknade energi, motivation och inte hade jag cyklat något heller. Ber om ursäkt för det, kan ju inte bara hålla på att tänka på mig själv och strunta i alla er. Förstår att ni haft det tufft nu i 36 timmar eller så.

Jag har faktiskt bara cyklat en gång denna vecka, Onsdags-VM i... onsdags. Det passet gick väl inte heller till historien som ett av mina bästa. Måste dock se till att avsluta veckan på ett bra sätt så att det finns lite power när jag ska köra Anundsloppet den 8:e. Hade tänkt skvätta lite testcykel igår kväll, men var ju sopslut när det väl blev kväll. Kul förresten att det är 63 föranmälda till Anundsloppet, förra året var det bara 36 anmälda så landsvägscyklingen i landet går framåt. Troligtvis tack vare det stora antalet klubblag och team som valt att satsa i år. Hoppas att vi får se en fortsatt positiv utveckling även 2014. Jag är i alla fall taggad!

1 kommentar:

  1. Bra det Henrik! Din blogg är ju både läsvärd o njutbar med alla vackra bilder och dessutom en bra portal till cykelsverige😄
    /Roald

    SvaraRadera