Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-07-08

Strava-träning med tjejben

Hej hej!

Igår kväll fick jag en stund tillsammans med Sempren. Visste inte riktigt vad jag ville köra, funderade ett tag på att bara ta det lite lugnt och rulla ur den intensiva dagen ur ben och huvud. Men så tänkte jag om. Intensitet är ju nyckeln till framgång, så jag grävde fram mobilen, loggade in på Strava-appen och sökte efter närliggande segment.
Så här ser Falun ut i Strava-appen

Jag valde ut några närliggande och tog sikte på dom. Inga KOM, inte ens speciellt imponerande tider överlag. Men jag fick ett intensivt kvällspass där jag försökte köra skiten ur mig några gånger om. Resultaten:

Det blev ju en riktigt mysig kväll och skönt att få rasta tjejbenen i solnedgången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar