Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-05-23

Lite Ingarvet

Hej hej!

Jag har nu äntligen lyckats lägga mig i vettig tid denna vecka. Dock med datorn, men det blir bara ett kort inlägg. Jag lovar. Efter jobbet idag så åkte jag till dagis för att hämta barnen, frågade då om dom ville till Ingarvet eller om dom ville åka hem. Ingarvet var det självklara valet. Så vi åkte dit för att kolla. Ronya jobbar och jag hade ingen barnvakt, därför var jag inte med och cyklade.
Jag räknade inte poäng eller så, men jag tror att Johan Carls fick flest poäng i herrklassen och Emma Stenberg var ensam i damklassen. Så hon vann allt. Dessutom blev hon tvåa på ett av spurtpriserna efter en lyckad utbrytning.

Första spurten

Spurt 2?

Klungan var oväntat liten idag, tror det var 14 cyklister med idag

The Kallinz!

Soloutbrytning

Inte bara sol i sinnet!

Breakaway

Fokus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar