Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-05-16

Ingarvet GP

Fantastiskt väder, fantastiska cyklister och en fantastisk cykelåkning

Tyvärr fick jag avnjuta Ingarvet GP från sidan idag då jag inte hade någon barnpassning. Men det är väl så trevligt att bara få vara där och insupa atmosfären och prata med övriga åskådare. För det är alltid några där och tittar och en del av cyklisterna står gärna över ett varv eller två också. Någon gång under träningen så räknade jag till 35 cyklister. Helt magiskt bra!

Bilderna får ni gärna använda eftersom ni anger mig som fotograf och länkar hit.

Damklassen:
1. Lisa Ström
2. Emma Stenberg
3. Kristin Svensson

Topp 3 totalt:
1. Darvell: 27
2. Kastemyr 21
3. Landström 18

Spurterna slutade ungefär enligt nedan. Jag missade vilka som blev trea och fyra i åttonde och det kan vara mer fel. 5-3-2-1 poäng utom i sista spurten då det är dubbla poäng.
Landström
Mayer
Darvell
D. Olsson

Darvell
Bleckur
Kastemyr
Adam

Kastemyr
Bleckur
Mayer
Myrberg

Landström
Bleckur
Darvell
Kastemyr

Darvell
Kastemyr
Wallén
Landström

Wallén
Darvell
Bleckur
Landström

Kastemyr
Bleckur
X
X

Kastemyr
Bleckur
Österling
Gillberg

Darvell
Landström
Wallén
Mayer

1 kommentar:

  1. Du gör mycket gott för cykelsporten Henrik !

    SvaraRadera