Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-03-09

Live stream Ronde Van Drenthe

Det ska gå att följa loppet live via denna länk, start 15:00: http://www.rtvdrenthe.nl/live
Självklart kan ni följa Paris-Nice och Tirreno Adriatico också, länkar finns som vanligt här: http://sports-livez.com/

I Paris-Nice kan ni hålla koll på Gustav Larsson och Thomas Löfkvist, i Tirreno-Adriatico kan ni spana efter Fredrik Kessiakoff och i Ronde Van Drenthe kan ni spana efter Jonas Ahlstrand och Alexander Wetterhall.

Själv sitter jag och väntar på ett par saker innan jag drar ut och cyklar. Först och främst vill jag ju få upp utetemperaturen något. Men det är också som så att min svärmor är här idag. Hon och småbarnen ska till en av hennes vänner och när dom är där så ska jag träna. Till saken hör att jag lär skjutsa dom dit och hem, så jag kan inte vara ute för länge och slarva. Vet inte ens hur länge jag kan vara ute ännu. Det kan bli en timme och det kan bli fler. Blir det en timme så kör jag nog inne ändå.
Ronya är med Emily i Söderhamn för danstävling.

Det är en klarblå himmel utan ett enda moln, så det ser ju ut att bli en grym cykeldag för alla er som ska ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar