Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-03-23

Dags för distans

Morrn morrn!

Dumt att ta sovmorgon bara för att det är lördag, eller hur!? Vaknade av mig själv 07:38. Ska sticka ut på ett långt distanspass snart, ska bara göra i ordning mig och annat här hemma innan jag sticker. Temperaturen visade på -13 för en halvtimme sedan men nu är det redan fyra grader varmare. Kan bli en riktigt fin dag i solen detta.

Igår kollade jag på en riktigt bra cykeltävling med spänning hela vägen igenom, Dwars door Vlaanderen som avgjordes i onsdags. Jag höll mig borta från nätet den dagen för att kunna se hela loppet på Youtube senare, och igår var det alltså dags. Om du också vill se mycket och bra cykelåkning så kolla denna:


Om ni vill kolla på bra cykling idag och inte har möjlighet att kolla in mig när jag kör distans så finns ju alltid Katalonien runt, start 15:30:
Live stream Volta Catalunya
Live stream Volta Catalunya
Live stream Volta Catalunya
Live stream Volta Catalunya

Gent Wevelgem imorgon söndag, Sändningsstart 14:20:
http://88.80.5.80/w00t/20130323/vv514d9d8481f0f949026011-547860.html
Live stream Gent Wevelgem
Live stream Gent Wevelgem
Live stream Gent Wevelgem
Live stream Gent Wevelgem

Dessutom visas också Criterium International med start 15:45 imorgon med Tobias Ludvigsson på startlinjen:
Live stream Criterium International
Live stream Criterium International
Live stream Criterium International
Live stream Criterium International

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar