Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-12

Skridskoplanen

Småbarnen och jag har spenderat ungefär en och en halv timme på skridskoplanen denna förmiddag. Ebbah är ganska färsk på det här med skridskor, men tog ett jättestort kliv i utvecklingen idag. Härligt att följa deras snabba framsteg. Tyvärr hade dom inga målburar på planen, men vi var ju så duktiga och tog med vår egna målbur dit. En riktig hit.
Nu vet jag för en gångs skull vad jag önskar mig inför en julafton eller födelsedag: skridskor och hjälm!

2 kommentarer:

  1. Skridskor är ju hur kul som helst. Har precis (vid härliga 32 års ålder) lärt mig göra hockeystopp så isen sprutar - sjukt underhållande! Klart du ska ha egna skrillor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har jag ett drygt år på mig att bli lika duktig som du då. :)

      Radera