Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-23

Instaweather

Good morgon på dig!

Kallt idag också, ska man tro väderprognosen så får vi vänta till helgen för att få varmare än -10. Så det är bara att kämpa på ett par dagar till. Jag känner mig frisk nog för cykling idag, så jag väntar en dag till innan jag kör igång.

Dagens etapp av Santos Tour Down Under var lite tuffare än gårdgagens och vanns av Gerrain Thomas från Team SKY. Gerrain tog också över ledningen totalt. Jonas Ahlstrand rullade in i på en 111:e plats i en grupp som var 6:19 efter.
Foto: http://www.sirotti.it/

Om ni också vill ta bilder och lägga till information om plats och väder så sök efter appar med frasen "Instaweather". Just den jag har använt för bilden i det här inlägget heter "InstaWthr FREE" och kostar gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar