Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-27

Comeback efter 10 vilodagar på grund av sjukdom

I morse satt jag äntligen på cykeln igen. Hade kanske kunnat cykla redan i fredags, definitivt igår. Men hellre en vilodag för mycket än en för lite. Dessutom valde jag att spendera fredagen och lördagen helt med mina barn och min familj istället. Men i morse gick jag upp långt innan övriga vaknade, bytte om och stack ut så att jag skulle hinna hem i tid för SM-veckans alla grenar som vi skulle se.
Jag körde två 30-sekundare och tre backintervaller på 7:32, 3:34 och 6:59 och efteråt var jag väl glad som en speleman. Så himla skönt att vara tillbaka i sadeln och att få ta i igen. Minus åtta och totalmörker hindrade mig inte från att sticka ut och mot slutet av passet var det ljust, som ni kan se.

Först platt, sedan kuperat. All data hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar