Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-01

Bra början på träningsåret 2013

Nu kan jag lägga årets 18 första träningsminuter och årets första kedjebrott till handlingarna. Hann komma åtta minuter hemifrån, är ändå rätt nöjd över att det inte hände under söndagens långtur. Det hade varit värre. När jag skulle lappa ihop kedjan så gick mitt uråldriga kedjeverktyg också sönder, äntligen får jag köpa lite nya grejer! Lyckades i alla fall laga kedjan tillfälligt och ta mig hem.


Hoppas att erat första träningspass 2013 gick lite bättre.

2 kommentarer:

  1. Något bättre, men inte mycket :-). Punktering efter 26km och ingen reservslang. Hoppas det inte sätter tonen för 2013.

    SvaraRadera
  2. Det kan bara bli bättre! Man ska alltid ha minst en reservslang med sig, och tar dom slut så gör man så här: http://oijer.blogspot.se/2009/05/oijers-cykelskola-komma-hem-trots.html

    SvaraRadera