Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-23

SISTA LUCKAN!!! En cykel från Monark

Hej kära bloggläsare!

I år hade jag betydligt finare prisbord än förra året, men inte 24 priser så därför blir denna sista lucka en tvådagars där jag drar vinnaren på julaftons kväll efter 22. Denna lucka är därför öppen från nu till och med 21:59 den 24:e december. Jag hoppas att ni ändå uppskattat denna kalender och att ni fortsätter att läsa min blogg framöver. Glöm inte barnen, totalt har nu över 10.000:- samlats in: http://insamling.sos-barnbyar.se/insamling/Dala600

Dagens lucka sponsras av Monark och är värd ca: 10.000:-, se här vad du finner i lucka 23-24
Monark Workbike finns i två färger, med 1 eller 3 växlar och ramen är sedan många år testad av sveriges hårdaste yrkesgrupp: cyklande brevbärare. I denna cykel får du en pålitlig kamrat för många, oändligt många år framöver.

Monark Exercise heter företaget bakom Monark. Monark Exercise är också distributör för Bianchi i Sverige.

Eftersom luckan gäller för två dagar så blir det också två frågor. Denna luckas frågor är:
Fråga 1: Vad har Monark Workbike för kedja?
1. KMC X410
X. KCM 410Z
2. KMC Z410

Fråga 2: I fredags (den 21:a december) blev jag med på bild på Bianchi Sveriges facebooksida, vad är det för cykel jag stoppar ner i kartongen?
1. Bianchi Sempre
X. Bianchi Oltre
2. Bianchi Zurigo

Era vinstchanser minskar inte av att gilla Bianchi Sveriges facebooksida och denna lucka är öppen till och med 24:a december 2012 till klockan 21:59.

Regler och villkor: Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst. Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet. Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas. Vinnaren betalar eventuell vinstskatt. Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan. Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.