Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-18

Mörkercyklingen med Silva och Fredrik Kessiakoff

Silva har tagit fram en liten och kraftfull liten rackare till lampa, kallad Pavé, och den ville man visa upp igår. Man lät därför ett 20-tal deltagare låna belysning för att kunna se ute på mörka Järvafältet i sällskap med Astana-proffset Fredrik Kessiakoff, som sportade en smakfull cykelcross. Med tubdäck givetvis.
För er foto- och lampnördar måste jag säga att jag använt kameran i autoläget, förlåt!
Ett gäng upplysta cyklister lämnar Kista bakom sig

Dat ass!

Ibland gick det undan

Tre rymdskepp på Järvafältet?

Tänt var det här!

Fredrik Kessiakoff försöker gömma sig i klungan

Kul var det också att ett antal av deltagarna kände igen mig. bland annat en som vunnit 1000:- i presentkort via en tävling jag haft i bloggen.

Eftersom jag varit på Järvafältet ett antal gånger så kan jag berätta att vi här var vid Bögs gård.

Jag tyckte det blev fint med staketen bredvid oss

Återsamling, lite skitsnack och förvarning om stigparti

På väg hemåt igen

På väg ikapp

Med civlisation i sikte

En sista återsamling

Silva Pavé och en skitig cykel

En idol och en bloggare

Fredrik Kessiakoffs cykelcross

Så där, nu lär jag ila ner till mässan igen. Kickstartar dagen med maxtestet 10:30 och sedan lär det väl rulla på av bara farten antar jag. För första gången på en miljon år har jag ont i knät, men jag antar att det bara är kroppen som försöker hitta på ursäkter till ett dåligt resultat på testet. Önska mig lycka till nu!

1 kommentar:

  1. Tjena

    Jag kör mycket ute på kvällarna med min cross i mörkret och vad jag förstått är den här Silva lampan det bästa på marknaden.

    Fick du någon info om vart den säljs? Silva tillhör ju katagorin som inte säljer sina produkter på sin egen hemsida... katastrof!!!!

    Mvh
    Jocke Karlsson Team CK Mumien.se

    SvaraRadera