Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-22

Min dag + tipsa om bra sidor

Jorå så att.

Nedersta bilden föreställer vad jag jobbar med just nu. Kollar ni på en tidtabell för trafik i detta län så kan ni hoppa upp och sätta er på att jag har haft med den att göra. Just nu är jag inne i en hektisk period på jobbet då jag har mer arbete än tid, tar givetvis mycket energi. Men det går väl över snart hoppas jag.
Lunchade ensam idag vilket var ganska skönt faktiskt. Åt pannkakor också, men dom hann jag inte ta någon bild på...

Till höger här på bloggen har jag, under "senast uppdaterade bloggar", lagt till några sidor som levererar cykelnyheter. Men det behöver fyllas på, och här kommer ni in: vilka nyhetssidor skulle ni vilja se i flödet här på bloggen?

2 kommentarer:

  1. Den där stisse's cukkelblogg borde ju vara klistrad längst överst först och främst, det är vi nog många som tycker!

    Annars så är www.cyclingdirt.org en av mina stora favoriter att följa. Kanske HappyMTB's artiklar?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar bloggen inrng.com - mycket pålästa och intressanta betraktelser på Cykel (mest LVG).
    Pezcyclingnews.com är också intressant

    SvaraRadera