Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-09

Jag tävlar i Stockholm i helgen, kom och titta!

Hej och god morgon!

Både lördag och söndag innebär cykelcrosstävlingar i Flottsbro, Huddinge, för mig. Eftersom jag har många läsare från Stockholm så vore det kul om ni kunde komma till Flottsbro för att heja på mig i helgen. På lördag startar jag 14:15 och på söndag startar jag 12:30. Det är gratis att titta!
Klicka på kartan för att komma till dess plats på Eniro. Som ni kanske ser så ligger Flottsbro söder om Stockholm, ungefär halvvägs till Södertälje.

För er som vill veta mer om tävlingarna så har dom givetvis en hemsida, kolla in Sthlmcyclocross.se för mer info.

2 kommentarer:

  1. Ska försöka ta mig ut under söndagen och heja lite!
    Syns att jag inte äger en cross, då hade jag varit med och rejsat!

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt komma och se när du tar tillbaka den gula tröjan.
    Tyvärr sitter jag med en jädrans förkylning som slog till med full kraft igår.
    Kämpa Henrik !

    SvaraRadera