Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-06

Helikopterarbete på Lugnet och arabisk mat


Filip och jag fick se lite byggarbete med helikopter uppe på Lugnet idag, man håller på att förbättra landningarna vid våra kära hopptorn inför VM 2015.

Innan dess var vi på innebandy. Efter Filips träning så tittade vi lite på tjejerna när dom spelade, sedan gick vi ut, tittade på helikopter och åkte hem igen. Natten till idag sov jag fem timmar och är nu svintrött, dels beroende på för lite sömn den senaste natten men också på grund av att tävlingshelg med bilresa gör sitt. Men. Om bara barnen kommer i säng någorlunda snabbt nu så kanske jag dammar av lite backintervaller i Högbo bara för att. Behöver röra på kroppskrället och risken är att det inte blir mycket cyklat annars innan helgen. Får samla mod nu och peppa mig själv så kanske det går. Vill ju helst sova och klockan börjar redan bli mycket med tanke på uppstigningen imorgon bitti vid fem igen.

Idag på lunchen åt jag arabisk buffé på Sabastawe i Borlänge, gott värre och trevlig personal som gärna ville berätta om sin mat. Rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar