Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-16

Hej världen!

Börjar med något för alla unga tjejer som läser här på bloggen
Kul med engagemang och satsningar inom cykelsporten, här om dagen presenterade ju också CK08 sitt damlag.

Jag ställde mig på vågen i morse och fick mitt högsta resultat någonsin. 73.2 kilo väger jag nu och jag gissar att det inte bara är benmusklerna som blivit tyngre...

Det dröjde inte många minuter igår innan det började droppa in mejl om priser till julkalendern. Det ser ut som om vi går mot en vit och härlig jul. Ska bli så kul att få meddela alla vinnare när dom vunnit sina priser.

3 kommentarer:

  1. Tunga benmuskler is the shit inför vinterträningen!

    SvaraRadera
  2. Fan att man inte är tjej, eller räknas långt hår och obefintlig talang? ;)

    SvaraRadera
  3. Oj, det där kanske går att tolka felaktigt, menade inte att tjejer inte behöver talang, såklart. ;)

    SvaraRadera