Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-17

Så var ännu ett VM lagt till handlingarna

Jag och Sport-Jone, tror detta var efter heat två och jag hade spurtbesegrat supertalangen från Skuggarvet

Jag hade väl inte min bästaste bästa dag så det var väl tur att jag inte åkte i ledartröjan och skämde ut mig. Kom väl på placeringar kring 11-14 i alla tre heat tror jag. Darvell vann två och Martin Eriksson det sista.

Jan "Jag kan inte se någonting" Jakobsson och Adam "Jag är väl så stum och dålig" Steen

Dagens regn hade gjort banan snorhal i gräset (hård gräsmatta så man sjunker inte ner utan surfar bara på ytan) och skitig. Alla gillar väl fukt och kyla!? Som en bonus till Adams muntra humör så stod framdäcket platt ett ögonblick efter att denna bild togs.

När solen lyste med sin frånvaro så stod Hanna där och sken som solen själv. Så här mycket älskar hon att åka blötcross i fukt och kyla. Superskoj att tugga grus!

Några tappra (nåja...) velocipedryttare på väg hem efter eftermiddagens slit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar