Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-30

Pendling och Onsdags-VM

Så här glad var jag i morse, körde naturliga intervaller till jobbet och en och en halv naturlig intervall på väg hem från jobbet. På morgonen var jag lite seg och på eftermiddagen var jag lite trött. Men att cykla är ju bättre än att inte cykla.

Imorgon är det Onsdags-VM, men hur det blir och när det blir är väl inte riktigt klart än. Som ni kan se på bilden ovan så har vi lite snö här. Idag har det varit varmt så allt har börjat smälta och marken blivit blöt. I kväll och i natt så ska det bli kallare igen så imorgon förmiddag är nog Lugnet en knölig isbana. Inget man vill tävlingsträna på. Ens med dubbdäck. Jag tycker att vi borde ha en Plan B om det visar sig vara otävlingsbart. Jag kan tänka mig backintervaller i Högbo eller någon form av lagtempo, är det is överallt så kan jag köra med dubbdäcken. Först tänkte jag att vi flyttar fram passet en timme på grund av vintertid/normaltid, men insåg idag att det blir mörk ruskigt tidigt så nytt förslag från mig är 15:00.
Har ni några andra förslag på tider och Plan B-varianter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar