Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-04

Kanelbullens dag

Ni vet väl att det är kanelbullens dag denna 4:e oktober? Lika självklart som julafton, och kanske lite större till och med. Jag älskar ju kanelbullar, så det här kan bli en riktigt bra dag för mig. Tyvärr måste jag väl erkänna att jag själv hade tappat kollen men påmindes igår om kanelbullens dag av Jonas och Björn när dom twittrade om det. Så idag firas det må ni tro!
Färska kanelbullar från Pressbyrån

Mycket cykel i dagens tidning. Men att få morötter på morgonen för att man cyklar, vilket straff!? Borde man inte istället belönas för att man tar cykeln, speciellt nu när Falu Kommun siktar på att bli Falu cykelkommun.

När jag ändå är inne på lokaltidningar så lär väl detta nästan vara dagens lokaltidningsbesvikelse?

1 kommentar:

  1. Haha!!! Lokaltidningsbesvikelse är ju nästan bättre än den bruna maten-bloggen! Tack :)

    SvaraRadera