Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-10

Hej å hå

Ny dag, nya möjligheter. Igår hämtade jag barnen från dagis efter avslutad arbetsdag, åkte sedan upp med Filip till Lugnet så han kunde spela innebandy och jag kunde rota i förrådet som Falu CK har där. Fick slänga en påse varurpriser efter att råttor hittat den. Tydligen gillar dom energi-gel för dom hade haft en jävla fest i den där påsen, kan gissa att det blev ganska så energiska råttor/möss efter den sockerfesten. Givetvis innebar det också ett visst bakslag för helgens prisbord då vi nu har en påse mindre att tömma på bordet.
Efter sonens innebandy så pratade vi ledare ihop oss lite och sedan skjutsade jag hem grabben och stack till styrelsemötet med Falu CK. Lite drygt två timmar senare, alltså vid halv nio på kvällen, kom jag hem igen. 

Adam Steen fångade mig på bild vid Lugnet igår

Idag är det Onsdags-VM kl.17 på Lugnet och jag hoppas kunna vara med. Sista viktiga inför-jobbet måste bli klart för CX-tävlingarna i helgen. Just nu är vi ett tiotal funktionärer, men det vore ju bra med fler...
Ikväll behöver jag nog också försöka limma om bakdäcket, alternativt skära det i bitar och gråta en skvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar