Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-15

Bilder från CX-Cupen i Falun - dag 2, 2012 CX Prestige


God morgon alla!

Bakom mig lämnar jag nu en riktigt intensiv vecka och kliver nu in i en vecka som jag hoppas och tror innehåller lite mer lugn och ro. Det kan jag behöva. Nu ställer jag om tävlingssiktet på SM och att sedan få njuta av en sista dag i gult på CX-Cupen dagen efter det. Har dock insett att det inte behöver bli sista dagen, allt som krävs är väl att jag vinner resten av tävlingarna bara. Hur svårt kan det vara?
Sedan Branäshelgen för tre veckor sedan har jag gått ner 2.4 kilo, tror det inte bara är av godo. Men jag tor också att jag kommer gå upp lite denna vecka som startar idag.

Nedan har jag samlat några bildgallerier från gårdagens tävlande, har ni tips på fler?

Ja, ni ser ju själva vem som är snabbast i starten...

En stilstudie i skutt
Dessa två, och åtta andra bjuder Mattias Thyr på via Facebook

Varv 2 och det ser ganska bra ut, men känns fruktansvärt, från Göran Erikssons album på Facebook

Dessa två hittar ni i ett album med totalt 333 bilder hos Jonatan Stark

Niclas Brus lyckades med något unikt, fånga mig på bild i ledning! Dessa ligger i ett album med 50 bilder på Facebook

Fredrik Carls bjuder på 15 bilder via Flickr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar