Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-12

Ba(r)narbete

Som vilken arbetsplats som helst, nio tittar på och tre "jobbar"

Skämt åsido, det gick riktigt smidigt idag. Många på plats, föreningsöverskridande samarbete och allt var klappat och klart på två timmar. Nu har jag bara allt annat att fundera på och oroa mig över. Som säkerhetsnålar. Det är egentligen upp till cyklisterna att ha med sig nålar, men det vore ju en fin service att kunna bjuda på lite nål. Mitt tips är att ta med en näve till tävlingen imorgon.
Men som Stefan Carlsson och jag konstaterade i kväll: vi har markerat en bana, vi har nummerlappar och tidtagarur. Mycket mer än så ska inte en tävling behöva.

Jag tog ansvar för den nya delen av banan, som vi inte använt förr och som innehåller lera:
Filip och Jonte ramar in härligheten i lite tidsenligt rött och vitt plastband

Ronya och Jonte styr upp en hårnålskurva eller två i den leriga utförsåkningen, allt för spänningens skull

Pinnarna tog slut så Ronya fick ställa upp

Jo, men visst. Vi ses väl imorgon? 94 anmälda till lördagens tävling och 93 anmälda till söndagens tävling. Luktar drygt 100 anmälningar efter att alla efteranmält sig och nybörjarklassen registrerat sig. Jag är rätt trött nu, har förberett det mesta inför tävlingen tror jag, men inget inför tävlandet. Börjar väl bli dags nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar