Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-02

Häng med mig på #Dala600

Här är lite orter som jag kommer passera och ungefärliga kilometertal:
Säter 50 km
Hedemora 68 km
Knallasbenning 88 km
Norberg 108 km
Fagersta 121 km
Smedjebacken 159 km
Ludvika 178 km
Grangärde 208 km
Björbo 236
Nås 252 km
Vansbro 277 km
Äppelbo 292 km
Malung 321 km
Venjan 376 km
Evertsberg 413 km
Våmhus 449 km
Skattungbyn 474 km
Boda 506 km
Rättvik 526 km
Tällberg 540 km
Leksand 552 km
Smedsbo 592 km
Hemma 606 km
Här är länk till kartan som jag utgår ifrån: http://connect.garmin.com/course/2004122

Tveksamt om det blir så mycket bloggande, ska försöka skriva lite på Twitter istället. Här är mitt Twitterflöde:

Glöm inte barnen, här är länk till min insamling: http://insamling.sos-barnbyar.se/insamling/Dala600 Och här är direktlänk till sidan där man donerar pengar till min insamling hos SOS-Barnbyar: https://insamling.sos-barnbyar.se/skapa-insamling/Pages/donera.aspx?name=Dala600

Långdistanscykeln står redo
Dubbla lampor fram varav den ena bjuder på mycket ljus och den andra är bara för att kunna synas. Dubbla lampor bak också, vill ju inte riskera att åka utan lyse när jag ska cykla så mycket i mörker som jag ska göra. Har tejpat reflexer på bakgaffeln, den jättestora sadelväskan och också skoöverdragen har blivit pimpade.Mycket sladd fram på cykeln och det beror också på att min GPS har ett extra batteri kopplat till sig för att kunna hålla hela vägen hem.

Här är mitt förra inlägg om denna långtur.

2 kommentarer: