Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-17

KOM-pendling

Goder afton!

I morse kryddade jag till jobbpendlingen genom att köra hårt i backen ut från Falun. Lyckades ta ett KOM på Strava där och blev väl så himla nöjd med det. Skickade på en till kort backintervall och kände där och då att formen är riktigt bra även om benen är lite slitna från Ingarvet GP och övrig träning på sistone.

Det var väl så dimmigt och vackert i morse!

Åt en härlig pizza med köttfärs, ägg, skinka och bearnaise på till lunch

När jag var på väg hem så tänkte jag bjuda mig själv på ett varv runt Varpan i högsta fart för att ta KOM runt sjön. Pep iväg med glatt humör men kunde inte riktigt pressa mig, var lite för sliten så pulsen landade väl kring 160 och var som högst uppe i intervallintensitet. Gick fort ändå såg jag på mätar'n så det var väl bara att tugga på nu när buggarna svarar så bra. Lyckades sno detta KOM från Jens Westergren. Mäktiga pendlingar idag alltså:
Kom väl hem alldeles svettig och nöjd. Skönt med lite värme och sommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar