Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-11

Bilder Cykelvasan 2012

Hittade en massa bilder hos Jonatan Stark, bland annat dessa på mig från min målgång

Adam Steen är en flitig bloggare och har skickat över dessa bilder på mig, fler hittar ni i hans blogg:
Morgonpigg rackare i Färnäs (Mora) strax efter klockan 06 i morse

Glad kille som kan det här med att stansa hjul

Erik Wickström, min mammas sambo Lasse och jag snackar lite innan start

Fixar väl en sådan där Elitservice-dekal också, vart fanns informationen inför loppet om att sådan behövdes?

Jag är ju en jävel på att springa också...

Tävlade väl lite också

Tubdäck är väl så fint?

Mycket snack blir det ju efter målgång givetvis, alltid så kul att få prata med alla och höra folks berättelser från loppet. Allt ifrån framgångsberättelser till ren misär.

Italienska MTB-proffset Tony Longo och jag, lite olika stora och lite olika snabba...

Motsatsen till fin

Kommer väl slänga in några fler länkar i detta inlägg när jag hittar på fler bilder. Har du sett några så kan du väl skriva en kommentar och lämna en länk?
HappyMTB har här publicerat nästan 5400 bilder från Cykelvasan!

1 kommentar:

  1. Klart det är fint med tubdäck, Allebikestyle. Peter på första bilden på Revolver Racing tubhjul och så Erik Jonsson på andra bilden där du kommenterar Dugastdäcken ;)

    Bra kämpar

    SvaraRadera