Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-30

Bianchi Methanol 29 FS

Bianchi släppte för ett tag sedan sin uppdaterade version av Oltre, igår kom släppet av deras helt nya heldämpade 29" MTB, Bianchi Methanol 29.1 FS:
Denna version som heter Bianchi Methanol 29.1 FS kommer med SRAM XX, Magura MT8-gaffel och Fulcrum Red Metal 29 XL-hjul. Priset för denna blir 64.995:-. Den finns också i enklare versionerna 29.2, 29.3 och 29.4 där den senaste också kommer säljas i Sverige. Bianchi Metahnol 29.4 FS MTB kommer med XT-utrustning, en Magura MT4 gaffel och Fulcrum Red Power 29 XL-hjul för 34.995:-.

Ni förstår ju att jag är partisk, men jag tycker att den ser riktigt välbyggd ut och Bianchi släpper inget halvhjärtat.

6 kommentarer:

  1. Äckligt snygg som vanligt. Kul ocskå och se gamla trotjänarna Python sitta på en sån fin cykel...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man kan ju inte göra annat än att älska Python. Kan det vara det MTB-däck som är bäst genom tiderna tro?

      Radera
  2. Var det inte du som ongjorde dig över heldämpade cyklar för något år sedan, men det var väl innan Bianchi hade en "riktig" cykel);.
    Claes

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Jag har åkt på heldämat ett år, det var väl ingen höjdarhoj kanske så jag kanske fick ett dåligt första intryck... Alla gillar ju olika och jag gillar HT.

      Radera