Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-17

35:a på Cykelvasan och fler bilder

Så här såg resultatlistan ut igår, jag står som 37:a

Så här ser resultatlistan ut idag, jag står nu som 35:a!

Upptäckte väl efter loppet när jag fick se bilder på målgången att Axel Lindh som var placeringen före mig i mål stod som 34:a samtidigt som jag stod som 37:a. Räknade lite placeringar via bilder och fann då att jag borde vara 35:a och mejlade Vasaloppet i måndags. Hade igår inte fått någon som helst respons så jag mejlade istället Tommy Höglund som är sportchef på Vasaloppet och fick snabbt svar och kort därefter så bekräftade dom att jag hade rätt och nu är jag alltså 35:a. Gott så. Rätt skall vara rätt osv.

Hittade dessa två och nästan 5400 andra bilder från Cykelvasan här på HappyMTB, om du körde loppet så är det stor chans att du också hittar dig själv i samlingen! Jag uppdaterade mitt inlägg med Cykelvasabilder med denna länk också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar