Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-09

Trött satan

Trött kille här i Falun, nästan lika trött som Cadel Evans. Synd att han tappade så mycket, blir svårt att knäppa SKY på näsan nu. Gustav Larssons känsla från igår verkade stämma, inga kanonben.

Vädret i Falun har varit blött i ett par dagar nu och en töntförkylning hindrar mig från att cykla. Kände att det var något på gång efter Ingarvet GP i torsdags och i fredags förstod jag att det var dags. Har ändå varit frisk sedan februari så jag har ingen större panik över detta. Kanske är frisk nog att cykla igen redan imorgon, frågan är dock om jag vill cykla...

I Leksand har det kommit så mycket regn att vägar och broar förstörts av vattenmassorna.
Men bortser vi från igår så hade jag ju ett fantastiskt fint väder på min semestervecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar