Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-19

Resultat Ingarvet GP

Damklassen:
Jenny Rissveds 46 p
Lisa Ström 37 p
Angelica Edvardsson  18 p

Herrklassen:
Johan Landström 45 p
Jag 22 p
Robert Reyier Österling 16 p
Peter Vingstedt 12 p
Daniel Rytz 9 p
Lars Bleckur 6 p
Pontus Johansson 3 p
Adam Steen 1 p

Vann den första spurten, blev väl trea eller fyra i den andra. Bägge omgångarna tyckte jag benen var jättebra. Sen gick det utför. Hämtade lite krafter till sista spurten där jag blev tvåa, men annars hade jag det lite halvsvårt idag tyckte jag. Pigga ben men dålig tajming liksom.
Bra fart på damklassen tyckte jag, det var fyra tjejer men en åkte hem lite tidigare. Bra med separat damklass så de får ge allt förbi målet och inte "bara" rulla med. Maximala antalet poäng man kan få på Ingarvet GP är 55. Är lite osäkra på hur många vi var som mest idag, ett tjugotal i alla fall. Inför sista spurten var vi nog 13-14 kvar bara. Jag såg inte mindre än fyra systemkameror längs banan, så jag hoppas på fina bilder lite senare.
Tills vidare får ni hålla tillgodo med Adam Steen, Jenny Rissveds och mina mobilbilder:
Foto: Jenny Rissveds

Tre foton från Adam Steen

 Före ösregn

Ösregn. Tack och lov höll sig regnet borta under nästan hela träningen. Det var först på slutet det började regna, när alla poäng räknats och alla muffins blivit uppätna som det började ösa ner.

Två idoler på en och samma bild, stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar