Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-13

Pendlat

Hej hej bloggen!
Idag tog jag min snoriga näsa samt  mina trötta ben och släpade mig till jobbet med cykelns hjälp. Det gick inte så fort, men ganska långsamt!
Cyklade hem också och var väl om möjligt en än värre katastrof på cykeln. Men nu är jag igång igen! Skönt med helg så mitt trötta högeröga och snoriga näsa kan få vila upp sig.

Vad tycker ni om bilderna förresten, är dom jobbigt stora?

8 kommentarer:

  1. Gillar bildstorleken!

    SvaraRadera
  2. Odlar Du Wiggings polisonger, eller?

    SvaraRadera
  3. DET BLIR FEL OM MAN MÅSTE FLYTTA UPP OCH NER MÄR MAN TITTAR, SÅ EN BLICK OCH DU SER HELA BILDEN..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har för liten skärm i så fall. ;)

      Radera
    2. Nu har jag iaf minskat bilderna något. Just bilder i det fyrkantiga formatet har ju en tendens att bli lite för höga.

      Radera
    3. Faktist, nu blev storleken bra, Tänk va gillrit de har varit att åka över bron sex bräder brett bara.

      Radera