Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-20

Mot Skåne för cykeltävlingar


Nu ska jag snart åka till dagis med barnen och sedan skarva vidare till Skåne för att tävla landsväg. Jag ska ställa upp i CK Ringens två arrangemang: Ringenloppet och Elisedals GP. Tävlingarna går i Malmö-trakten så är ni i krokarna så tycker jag ni ska dit och titta. Ringenloppet är Sverigecup och det ska komma danskar till start så det blir nog hårt värre för en tunnis som jag. Kul ska det bli i alla fall och för en gångs skull får jag sällskap ner (och hem). Först såg vi ut att bli Linn Gustafsson, Pontus Kastemyr och jag, men igår beslutade sig också Peter Vingstedt och Jesper Larsson för att åka med. Så vi ska försöka få plats fem cyklister med packning för en helg och tre cyklar, I en bil.
Kan bli spännande och mysigt det här. Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Akta Er för dom skånska bilisterna, dom kör som lobotomerade belgare ...

    SvaraRadera