Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-27

Kämpar å står i

Bild från igår, foto: Adam Steen

Idag cyklar jag inte till jobbet, känner mig sliten och behöver vila idag. Problemet för min fantastiska form är att det kan innebära fem vilodagar i följd. I eftermiddag åker vi nämligen till Stockholm, sen ska vi skarva vidare till Kolmården och Göteborg för att göra Liseberg och Universeum. Mycket kul på kort tid, men jag tror inte cykel får så mycket tid. Ser väl ut att missa OS-loppen också, men vad gör det om hundra år?
Jag skulle förvisso kunna springa någon av dagarna, det är ju ändå snart CX-cup. Men jag är väl så dålig på att springa. Ont gör det också.
Ni som kan Göteborg, vart vill man bo om man ska göra Liseberg, Universeum och kaos med frukostbuffén?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar