Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-26

Ingarvet Grand Prix

Kändes inget vidare när jag cyklade upp till Ingarvet idag. Ont i magen, slitna ben och trött skalle. När vi hade spurtat ett par gånger så funderade jag faktiskt på att kliva av, men så jobbar väl inte vi!? Så jag körde vidare och mot slutet försvann i alla fall magproblemet även om benen fortfarande saknade kick. Jag segelbåtade liksom runt det där industriområdet. Försökte ju ändå ta poäng där det gick och jag fick faktiskt med mig fem andraplatser. I sista spurten hämtade Johan Landström in en attack och fullföljde med ett spurtuppdrag åt sig själv där jag satt som klistrad på rulle och lyckades slita mig förbi. 
Han är snäll, den där Johan. För visst hade han kunnat smiska upp mig om han varit på det humöret. I minst tre av dom fem andraplatserna jag tog så var jag tvåa bakom en överlägsen Johan Landström. 

Dagens poängställning:
Johan Landström 29
Henrik Öijer 25
Pontus Kastemyr 17
Peter Vingstedt 16
Adam Steen / Robert Reyier Österling 10 
Rikard Tynell 7 
Lars Myrberg 5 
Viktor Knutsson / Erik Birgersson 1

Foton som Ronya tagit:

1 kommentar:

  1. bilden med lockiga damen ner i vänstra hörnet som hejar på pappa är perfekt tagen .De är en perfekt sportbild. Heja pappa.

    SvaraRadera