Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-07-05

Bojsen GP

Crazy kids, var får de allt ifrån!?
Starten går

Sex varv senare så stannar plötsligt Ebbah vid varvningen, sträcker upp ena handen och skriker: "PUNKTERING!". Respitvarv och sedan på't igen.

Lite senare händer det som inte får hända...

Ledaren vurpar! Som tur är kommer servicen snabbt.

Cykeln kollas lite hastigt...

Cyklisten knuffas sedan igång igen efter ett hjulbyte.

Avslutningen var problemfri och Filip kunde ta hem segern i detta anrika lopp

Det här sysselsatte sig barnen med igår kväll, helt på egen hand. jag kollade genom fönstret och fick mig några skratt. Gissar att de ser lite för mycket på TV (Eurosport) och växer upp med knepiga föräldrar...

4 kommentarer:

  1. Låter som sunda barn tycker jag. Annars så skall ju många bara vara ute o sparka boll. Hemma är det tyvärr frugan som påverkat mest så de sitter och målar o pysslar. Man är helt utanför! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barn som sysslar med cykelsport ,har en sund utveckling framför sig . Även dom som målar och skapar bilder har en bra framtid , bara att gratulera

      Radera
  2. Haha! Så sköna :)

    SvaraRadera
  3. Hej,

    När jag letade efter poker och sport sidor så hittade jag er hemsida
    och nu undrar jag om ni skulle
    vara intresserade av att ta emot gästartiklar?
    henna.tirkkonen@omruk.co.uk

    SvaraRadera