Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-15

5 timmars zömn

God morgon världens bästa människor!

Sitter här och har ätit frukost, nu börjar det snart brinna i knutarna om jag ska hinna med den där bussen till jobbet också. Efter jobbet idag väntar styrelsemöte med Falu CK och sedan kanske en sen kvällsträning. Tränade ju varken igår eller i förrgår så det är dags nu igen, men samtidigt lär jag känna efter lite hur det känns idag. Lite sömn två nätter i rad, vill inte bli sjuk. Valde att hantera e-postande igår kväll istället för att sova, någon gång lär man ju prioritera det också för att kunna sova gott om nätterna. Vi hoppas att kroppskrället håller ihop så kanske det blir ett Skuggarvstempo i kväll.

3 kommentarer:

  1. Körde själv mitt första skuggarvstempo i gårdagens blåsväder, på inspiration från bloggvärlden.

    SvaraRadera
  2. När ska du lägga in min tröttingtid på 31:50 min i listan då?!

    SvaraRadera