Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-02

Vinnare i Pearl Izumi-tävlingen

Jag rullade ju in på jobbparkeringen efter 50.21 idag och efter att ha kollat kommentarerna till bloggtävlingen så kunde jag se att det var två som var lika nära i sina gissningar, nämligen Johan Östblom (50.22) och Kristoffer Drugge (50:20). Har därför dragit lott om vem som skall få priset då det bara fanns en uppsättning att tävla om och jag inte hade någon utslagstävling.
Och vinnaren av följande set från PEARL iZUMi är....
Johan Östblom! Stort grattis till dig Johan och jag ska se om jag inte har något tröstpris till Kristoffer som ju ändå var så nära. Snart kommer en ny tävling här på bloggen med chans att vinna andra fina cykelrelaterade produkter, håll utkik!

5 kommentarer:

  1. Kristoffer behöver ett FINT tröstpris! Det är han värd (för han är världens bästa sambo).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppla, då får jag gratulera dig också då. :)

      Radera
    2. Yes! Jag får bo med honom och en bunt cyklar varav åtminstone en är snygg.

      Det enda jag inte gillar är när han går runt i benvärmarna. Bara. Det gör han iofs inte för att han saknar cykelkläder HELT (även om det kanske hade varit en rörande lögn för att locka fram klädrelaterade tröstpriser), men för att han vet att jag tycker att det ser obscent ut (och till hans försvar så får jag väl säga att han åtminstone inte gör det utanför husets väggar).

      Skriv in det in stilguiden för cyklister. Nånstans mellan det där med "rakade smalben" och "vita strumpor": "Benvärmare? Ja, om du har byxor också".

      Radera
    3. Jag tycker han ska prova benvärmare och armvärmare. Bara. Det blir riktigt snyggt. Denna outfit kan med fördel kompletteras med ett pulsband.

      Radera
    4. Glöm inte hjälmen. Den kommer han att behöva om han gör denna modevisning till en vana.

      Radera