Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-30

Tärningscykling

Kasta tärning, cykla slalom runt så många koner som tärningen visade och cykla sedan tillbaka för nytt tärningskast. Enkelt och buskul på kvällens barn och ungdomsträning med Falu CK.

Jag har också tärningscyklat idag, en slumpmässig träning utan något egentligt resultat rent träningsmässigt. Men jag justerade sittställningen på 29ern lite och fick lufta benen igen, så det var ju inte helt bortkastat. Någon millimeter längre ner samt någon centimeter längre fram med sadeln och styrstammen i botten. Gaffeln fick lite välbehövlig luft i sina kammare också. Och då kändes cykeln ändå bra redan i lördags!
Någon dag när jag har lite för mycket tid ska jag se om jag inte kan stansa dom där hjulen också för att få lite mindre roterande massa att sätta i rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar