Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-04

Några bilder på Raffa-trekken

Fick ett telefonsamtal från Cykel & Fjäll igår och dom berättade att det fanns en cykel där åt mig. Kunde inte hålla mig till idag med att hämta den så jag besökte butiken direkt efter jobbet och då stod cykeln där, monterad och klar! Bra pojkar där alltså.
Detta är alltså cykeln som jag vann i utmaningen Rapha Festive 500. Det är en TREK Madone 6.9 utrustad med Shimanos Ultegra-grupp, Bontrager RXL-hjul, XXX-stam +ANNAT. Lacken är en special-lack och kallas Paris-Roubaix edition, som en hyllning till en av världens bästa cykeltävlingar. Så det är helt klart en unik cykel, om inte den enda så en av väldigt få med denna av Rapha framtagna lackning
Försökte ta några bilder igår kväll, fler lär väl komma när jag fått ut den i ljuset någon gång framöver...
Helvetet i norr, som Paris-Roubaix kallas

En Happy-korrekt soffbild kändes som en perfekt avslutning på denna bildserie

9 kommentarer:

  1. Riktigt najs! Grattis!

    Hur känns Sempren jämfört med Oltren förresten?

    //Hasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ju bara åkt en gång på Sempren och det var länge sedan jag åkte Oltre. Men den känns kanske styvare, kan ju sitta mycket i hjulen också..

      Radera
  2. Riktigt mullig. Nu saknas bara Bianchi-klistermärken sen är den klar. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där kan vi nog ordna, jag har några kontakter..

      Radera
  3. Det lönar sig att följa sin passion. Gratulerar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk, plötsligt händer det.. :)

      Radera
  4. Grattis!!!
    Jätte fin!!!
    Man blir avis, mvh/oliver

    SvaraRadera