Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-30

Mellanklämdag

Stora tjejen i familjen har fått magsjuka i natt, så Ronya har väl vaknat titt som tätt och inte sovit speciellt mycket hon heller. Själv har jag bara vaknat några gånger så det är väl dumt att klaga. Frugan åkte ändå till praktiken, men blev hemskickad nästan omedelbums, så vi är alla samlade. Jag är klämdagsledig vilket är ett enormt lyx. Det är sådana här dagar jag behöver för att hinna med allt som jag inte hinner med annars. 
Har varit till dirten med småbarnen en stund på förmiddagen. När jag stod och gungade Ebbah så såg jag Filip slänga cykeln åt sidan och komma springande mot mig med världens leende, han hade nu klarat att cykla upp för alla guppen i dirten! Stor dag för Filip (och stolta pappan) idag alltså. 
Inkorgsarbete har varit prioriterat idag och nu har jag gått från 24 mejl med åtgärdsbehov till tom inkorg. Känns riktigt skönt att inte ha den hängandes över sig.

Nu ska jag ut för att jobba cykel i ett par timmar, vi hörs!


Såg förresten att jag är känd från Lidingöloppets hemsida:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar