Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-12

Grävarbete pågår

Filip gräver i sandlådan och jag gräver efter formen. Idag har vi haft riktigt fint väder, måste bero på att jag har vilodag. Imorgon regnar det väl igen? Funderar lite på hur jag ska träna, tror det kan bli tempopendling imorgon faktiskt. Vill ju se om jag blivit något bättre sen senast eller om jag ska fortsätta att backa/stå stilla.
Lördag måste bjuda på stenhårt pangpang och på söndag har vi kick-off i Falu CK. Men jag ska nog hinna med lite distans innan.
Tänkte köra landsväg, någon som tänker landsvägsdistans i helgen?

2 kommentarer:

  1. Vi skidnördar kör på lördag.

    SvaraRadera
  2. Landsväg? I helgen? Tävlingspremiär med Östgötaloppet på söndag!
    Lite sporadiska Falu CKare i Elit, DamJunior och Junior, men ingen i Seniorklassen... Synd. Eller ni kanske vaknar till liv först till Midsommar? ;-)

    SvaraRadera