Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-12

Gårdagens träning och ursäkta röran

Gårdagens träning bestod av femton stycken ettor med en minuts vila mellan varje. Kände mig sliten och långsam, så idag är det vilodag som gäller. Men skönt ändå att genomföra ett sådant där pass med grisben, kanske flyger jag fram nästa gång istället?
Som ni kanske märker så gör jag om lite här i bloggen, får se om jag bestämmer mig för denna bredd då det blir lite krångel med bilderna i Blogger och jag måste koda om storleken på dom varje gång. Sen har vi den tunga frågan om bilderna ska vara vänster- eller centerjusterade. Plus att jag måste prioritera ordningen för allt i högerspalten.
Ni hör ju själva, det är mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar