Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-21

Färdig

Det gick förvånansvärt bra i början och ganska många fick ge sig före mig. Efter 2.5 timme ungefär hamnade jag i en losergrupp och 10 minuter senare tvingades jag släppa också den. Sveriges hårdaste linjebana kräver tydligen sin träning.. Fick sällskap av falubon Jesper Larsson och Rasmus från Åstorp och vi hade väl det så bra. När vi kom in mot avslutningsvarven så såg vi täten passera. Varvade klev vi av efter ca:16 mil och lite drygt 4 timmar i sadeln. Nu har jag tankat bilen och tankar mig själv på McDonalds, tror jag är hemma kring 12 i natt.
Johan Landström vann solo. Jonas Ahlstrand blev tvåa.

5 kommentarer:

  1. Kanske bättre och tävla i senior klass.

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat Henrik, det är en tuff bana. Synd att vi inte hann heja på varann, vi åkte precis när starten för elit gick. Mvh Leo CTT-CK

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, men det är väl en sådan där GP-bana?

      Radera