Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-07

Vill du bli lika snygg som Julia Svan?

Det kanske inte vore så dumt, men med de här förutsättningarna blir det nog väldigt svårt, tänkte jag. När Mats förklarade att jag kunde få åka i en likadan mössa som hon har så blev det ju lite lättare, inga omfattande operationer skulle alltså behövas utan det räckte tydligen med en mössa.
Lika snygg som Julia Svan? Okej, kanske inte. Hon har inte Monark-loggan fram och Trimtex-loggorna på sidorna utan typ "Vansbro AIK Skidor" och något annat klädmärke på sidan. Men annars: rätt likt!

Träffade Mats från Monark idag. Det är ju, som bekant, Monark Exercise som säljer Bianchi här i Sverige och vi pratade nutid och framtid. Tänk om jag skulle ta och sjösätta alla härliga idéer och projekt dom dyker upp i mitt huvud titt som tätt. Skulle vara något det. Eftersom jag åkt skidor en gång i vinter så anses jag ju vara skidåkare och fick därmed en ny skidmössa. Klart är att jag åker Bianchi också 2012, men ingen hade väl trott något annat heller? Vi pratade om cyklar, doping, sidoprojekt, watt, motionärer, träningsläger, skidåkning, elitcyklister +ANNAT över en lunch på Broken Dreams i Borlänge.

Annars har ni väl inte missat att Falu Kommun ska bli en cykelkommun och att Joel och Johan har landat i Frankrike.

1 kommentar: