Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-20

Så långt ifrån doping som man kan komma

Lite bilder från dagens hempendling!
Den här skylten har ju fått vara med förut i bloggen men förtjänar givetvis en extrarunda. Barberget heter annars platsen om ni vill hitta den på en karta.

Fick ett par minuters pendlarsällskap fram till Ornäs, det var all-in som gällde i den här backen. Vi hejade i alla fall på varandra också!

Skoöverdraget på vägen längs någon äng mellan Vassbo och Olsbacka

Så stor näsa att hela inte fick plats i bilden.

Eftermiddagens siffror.

Har fått ihop nästan två timmar och femton minuter cykling idag. Så glad över det och så trött har jag blivit av det. Känns alltid bra att cykelpendla och 25-30 kilometer enkel väg är inget man leker sig igenom varje dag direkt. När jag cykelpendlar så får jag frisk luft i mängder, se och uppleva lite natur, jag får motion och en känsla av frihet. Att det är bra för miljön gör ju inget. Det är skönt att "rensa skallen" lite också efter en jobbdag och på väg till jobbet brukar tankarna vara åt det kreativa hållet.
I mitt fall blir det inte billigare än att åka buss, men för att få allt detta lägger jag gladeligen ut några kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar