Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-23

Fikarast

Dags för fika nu här på kontoret men jag använder några minuter för ett snabbt inlägg... Är nu dödsförkyld. Tog därför sovmorgon ända till sex i morse för att återhämta mig lite bättre. Känns faktiskt lite bättre i halsen idag även om hostan istället gjort entré. Skrev om sommar och vår igår, idag väntade två tre centimeter ny blötsnö ute på gården...

Var ute och fixade med bilen igår kväll, byte av lampa för positionsljus gick ju enkelt men istället lyckades jag runda två av fyra skruvar till draganordningen... För mycket smuts i, plus att jag var tvungen att skruva upp och ned är felet. För jag är så klart oskyldig!?
Snygg bild? Tog en bild på skruven för att se vad det var för typ och hamnade själv med på ett hörn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar