Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-02-10

3 olika Cavaria, lite inspiration till mitt crossbygge

Bara för att få en liten känsla för de olika färgmöjligheterna som finns. Är lite inne, precis som Oscar, på att ha vit styrlinda och vit sadel i kombination med däck med ljus däcksida. Eventuellt ljusa däck om jag går wild and crazy. Det kan funka med helsvarta däck också, men då kanske jag ska ha även sadel, styrlinda +ANNAT i svart också? Men det är lite svårt det här, egentligen skulle jag ju behöva prova flera olika varianter. Eller bli proffs på photshop lite snabbt...

2 kommentarer:

  1. Go bananas! Kör vit sadel, vit styrstam, vitt styre, vit styrlinda och vit sadelstolpe, vita hoods. Kan bli coolt mot celeste. Sen kan man ju få Lightweight i vitt också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, varför inte? Skulle ju matcha med mina ben då också.

      Radera