Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-30

Vård av barn

Dagen har bestått av: rita, klippa, pärlplattor, kojor, mamma pappa barn, film, youtube, innebandyspel, bilar, leka affär, fika, bad, dusch och sådant där som man gör när man är hemma med barn. Ebbah har haft några febriga dagar och Filip fick också stanna hemma idag för sällskap och att det kändes så där att skicka honom till dagis när jag ändå var hemma. Framåt lunch någonstans ångrade han sig dock så imorgon får han åka till dagis och leka med kompisarna. Ebbah får då kanske den lugn och ro hon behöver för att bli bättre.
Här vilar Ebbah ögonen en stund efter badet samtidigt som Filip och jag tittade vidare på My Little Pony

När storasyster och Ronya kommit hem igen så passade Filip och jag på att få lite frisk luft.

Ni vet hur det är när man ska vara hemma och VAB:a, man tänker att "nu ska jag hinna med sådant som jag inte hinner med annars". Tänk att jag gick på den niten också denna gång. Det började bra med lite e-postrensning men kom inte så långt med det ens. Allt som kräver mer än en minuts fokuserande är dödsdömt med två härliga barn hemma.
Även om Ebbah sover på bilden så har hon varit ganska pigg idag, men hela tiden med feber. Feber nu i kväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar