Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-26

Kilometerattack

Ett jävla tjat, jag vet. Men nu är det bara 27½ timme kvar av tävlingen när detta publiceras. Nu idag har jag tänkt att jag ska ta mig ikapp och förbi den amerikanske (och nu sovande) konkurrenten. Helst få en stor lucka också så jag klarar av natten (då han är vaken och fiskar röster...) så att jag kan få vinna imorgon klockan 13:00. Är väl ungefär 120-130 Gilla efter honom, så jag behöver verkligen er hjälp.
Ni har väl antagligen och förhoppningsvis redan gillat denna:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=307219175981718&set=a.307218682648434.63240.165374816832822&type=3&theater Om inte så gör det nu!
Det bästa ni kan göra för att hjälpa mig är att klistra in denna länk i er logg/wall på Facebook med uppmaningen "Klicka på bilden och Gilla!"

Ni kan också blogga om tävlingen som dessa snälla gossar har gjort:
Johan Andersson tycker att ni ska hjälpa en stackars dalmas
Gör som Magns säger: Hjälp Henrik

Det har dykt upp ett bidrag som på några timmar fick ca: 1500 Gilla-markeringar, men fusk misstänks där så jag räknar väl inte riktigt med att Rapha ger honom segern.

Idag kör vi! Ni kan väl hjälpa mig med detta, snälla? Det vore så sjukt stort för mig att få vinna en tävling med 4000 deltagare. Att bli uttagen till final bland 1000 som klarat "kvalet" var givetvis skoj också, men det är ju bara segrar som räknas i cykelvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar