Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-23

Cykelpendling och kvällens live stream från Diegem

Idag var jag frisk nog att cykla igen, efter elva helt sjukt långa vilodagar. Eller frisk och frisk, jag vet inte vad man ska kalla det. Nu resonerade jag som så att antingen kör jag skiten ur systemet eller så blir jag dödssjuk, men hellre det än att vara halvsjuk i ett halvt sekel!
I väntan på satelliterna 

Efter 15 min så la framlampan av

Bra då med smartphone med ficklamps-app!

Cykelbana!

Ingen dålig julstjärna det där inte, måste ha varit jobbigt att klättra upp i granen för att montera den på toppen

Det var morgonpendlingen det, nu över till hempendlingen!

Dubbdäck och slask

Klassisk bild som Nilsson gillar. Någon som hört något av honom på länge förresten?

Hej Olsbacka! 

Heja roligt i duggregnet!

Härligt att vara i sadeln igen! Benen var kanske inte bäst, underlaget var inte snabbast och jag gick nästan i väggen på hemvägen och benen skakade när jag gick i trapphuset. Jobbade halvdag idag och lunchade inget så energinivån var lite tom på slutet där..

Johan Carls var med i Falu Kuriren idag:

Spektakulär CX-tävling i kväll: Live stream kvällscross Superprestige i Diegem, sädningsstart 19:00 och tävlingsstart 19:30 , inte missa!

1 kommentar:

  1. Ibland är det det enda sättet att komma igång efter en förkylning. Låt inte pulsen rusa för högt bara. Och ha en riktigt trevlig Hjul på dig o din familj! :)

    / Tynnis.

    SvaraRadera