Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-12-08

Coolt att cykelpendla

Innan jag slutade idag så kollade jag på termometern på Internet som sa -8 och temperaturen såg ut att sjunka snabbt. Termometern på jobbet sa -6 och visst var det lite friskt ute. Hade finsällskap i form av Stark-Jeppe som cyklar lite drygt två timmar så här på vilodagen, själv räknar jag det här som ett av mina få träningspass. Vi snackade mycket om träning och tävling hela vägen hem. Väl hemma i Falun visade hemmatermometern -10. Egentligen var jag klädd för en temperatur kring nollan men hade som tur var lobster-handskarna och en Buff på jobbet. Förstod att det skulle bli kallt så som ett mellanlager tog jag på mig min tröja som jag haft på jobbet och det var nog tur det!
Har varit på Knatteskuttavslutning med Filip och fick då 45-50 minuter att börja sammanställa en topplista på för adventskalendertävlingen. Det är dock långt kvar innan den är klar...

1 kommentar: